Autoshow da Dijital Olarak Gerçekleştirilecek
Dünya çapında koronavirüs etkisinin otomotiv ve mobilite dünyasında yarattığı dönüşümler sürüyor. 2019’un sonlarından bu yana evden çalışma, dijital lansman gibi kavramlar hayatımıza girerken, en son 2017’de düzenlenen İstanbul Auto Show Fuarı da dijital ortam ile dönüş yapmaya hazırlanıyor. ODD tarafından düzenlenen ilk dijital Autoshow olma özelliğine sahip olacak organizasyonda katılımcı her marka; sanal gezinti için boyutlandırılmış özel stant alanını tasarlamış durumda. Ziyaretçiler markaların satış temsilcileriyle de canlı olarak görüşebilecek, finansman imkanları hakkında bilgi alabilecek, merchandising ürünlerine ulaşabilecek ve fiziki test sürüşü için rezervasyonlarını planlayabilecekler.
Yorumlar
Yorum Gönder